Noryn Aziz & Eja Dirompak Empat Lelaki Berparang

Friday, August 08, 2014 by




Penyanyi Noryn Aziz menceritakan detik cemas apabila menyaksikan tiga rakannya termasuk pelakon Eja Saifuddin dirompak oleh empat lelaki bersenjatakan parang.

Kejadian itu berlaku di hadapan rumahnya bertempat di Damansara Heights di sini, malam kelmarin.

Menurut Noryn, dalam kejadian itu rakan-rakannya  telah dikepung oleh beberapa lelaki yang sedang mengacukan parang kepada mereka di depan rumahnya.

“Saya sudah masuk ke dalam (rumah) apabila tiba-tiba dengar jeritan Allahuakbar. Saya sangkakan kemalangan di depan rumah.

“Saya keluar rumah dan tengok kawan-kawan dikepung beberapa lelaki sedang mengacukan parang kepada mereka.” katanya seperti yang dilapor Harian Metro.

Tambah Noryn lagi, dia sendiri telah melihat barang-barang berharga rakan-rakannya itu dirampas oleh perompak tersebut.

“Bayangkan ketika kita buat majlis, mereka (perompak) berani buat perangai. Sebaik saya masuk rumah, tiba-tiba dengar jeritan dan bila jenguk luar, beg tangan dan barang-barang kawan-kawan saya sudah dirampas.

“Memang panik dan huru-hara jadinya. Mereka (kawan-kawan) semua meluru masuk semula ke dalam dan kami kunci pintu.

“Rupa-rupanya perompak itu sempat ikut dan gegar pintu rumah. Bila dah makin kecoh, mereka semua sempat lari,” jelasnya lagi.

Dalam kejadian yang berlaku sekitar jam 9.30 malam itu, tiga orang rakan Noryn termsuk Eja sedang berbual di depan pagar rumahnya sebelum berangkat pulang dan insiden itu mengakibatkan anggaran kerugian sebayak RM30,000.

(Kredit: Harian Metro)

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com