Wan Sharmila nafi cium mulut dengan Shah Jaszle dalam 'Melodi'

Sunday, January 09, 2011 by






Joyah sebenarnya bukanlah kenal sangat dengan pelakon baru bernama Shah Jaszle ni. Adalah sekali dua pernah terbaca cerita dia keluar di surat khabar.

Kononnya bercinta dengan aktres janda seksi, Maria Farida. Tapi bila ditanya, dua-dua tak mengaku walaupun ada bukti gambar berpeluk sakan dan ucapan sayang Shah Jaszle buat Maria dalam laman sosial Twitter.
Tapi Joyah tak kisah pun dengan cerita skrip ulang tayang dalam dunia hiburan tu. Alih-alih sejak seminggu dua ni, nama Shah Jaszle makin panas pula macam pisang goreng.
Shah Jaszle dikatakan sudah putus cinta dengan Maria. Siap kedua-duanya isytihar perang di Twitter. Semuanya gara-gara Shah Jaszle bercium dengan seorang lagi dramatis janda masa post-parti Anugerah Skrin 2010 baru-baru ni. 


Apa lagi, benganglah Maria apabila dapat tau Shah Jaszle curang di belakang. Tak habis dengan cerita curang tu, timbul pula kisah lampau kononnya Shah Jaszle pernah bercinta dengan salah seorang finalis sebuah pertandingan. Anzalna kot namanya. Dah pula gambar peluk mesra mereka tersebar di internet sekarang.
Joyah sebenarnya tak kisah pun kalau macam ni gayanya Shah Jaszle nak mencari glamor dalam dunia hiburan. Tetapi tolonglah, kalau bakat tak ke mana dan belum terbukti, tak macholah bro.
Setakat nak cari publisiti murah dengan dok jaja kisah peribadi di Internet, Joyah nak bagi gelaran 'pelakon terbaik' buat Shah Jaszle pada masa kini. Kasihan Joyah dengan Bront Palarae dan Shaheizy Sam.-utusan