Gambar Suami Jaclyn Victor

Wednesday, August 13, 2014 by
 Jaclyn Victor selamat melangsungkan perkahwinan dengan Shawn Rivera yang berasal Puerto Rico.


Penyanyi popular, Jaclyn Victor, 37, telah memperkenalkan suaminya Shawn Rivera, 40, kepada pihak media dan peminatnya di Istana Budaya malam semalam.

Mereka telah berkahwin di The First Unitarian Church of Philadelphia, Amerika Syarikat pada 19 Julai 2014, disaksikan 35 orang tetamu setelah menjalinkan hubungan cinta setahun setengah.




Shawn Rivera dan Jaclyn Victor telah berkahwin di The First Unitarian Church of Philadelphia, Amerika Syarikat pada 19 Julai 2014.


Shawn Rivera yang merupakan seorang penulis, produser dan ahli muzik menetap di AS buat pertama kalinya berkenalan dengan Jaclyn Victor ketika sama-sama bekerja sama dalam lagu Magical Moment terbitan KRU Studios awal tahun lalu.

Kata Jaclyn Victor dia bukan sengaja ingin merahsiakan perkahwinan itu tetapi secara peribadinya dia memang seorang yang sangat perahsia dalam soal peribadi.

Manakala Shawn pula berkata, dia sangat menyukai personaliti dan kecantikan penyanyi berkenaan serta menyedari Jaclyn Victor adalah cinta pandang pertamanya.

Sebuah resepsi kecil-kecilan untuk ahli keluarga dijangka akan diadakan pada September depan.

Tahniah buat Jaclyn Victor!

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com