Zain Saidin & Rozita Che Wan Akan Berkahwin Tahun Ini

Tuesday, January 22, 2013 by


  
21 Jan – Selepas meluahkan perasaan cintanya terhadap aktres cantik Rozita Che Wan melalui akaun Instagram miliknya, Zain Saidin kini berharap dapat mengakhiri zaman bujangnya tahun ini.

Dipetik dari sebuah laman sesawang hiburan tempatan, Zain ketika ditemui memberitahu sekiranya dimurahkan rezeki dan ada jodoh, mereka berdua akan melangsungkan perkahwinan mereka sekitar tahun ini.

"Che Ta (Rozita) tidak meletak sebarang tempoh kepada saya. Namun sudah tentu saya perlukan masa untuk membuat persiapan. Sebagai seorang lelaki, saya perlu ada sejumlah wang untuk perbelanjaan perkahwinan. Sebab itu saya katakan, jika ada rezeki, kami bakal berkahwin pada tahun ini,

"Hubungan kami memang serius. Jika ada terdengar gossip mengenai Che Ta berpasangan dengan lelaki lain, itu tidak benar kerana kami bersama ketika ini," ujar Zain tegas.

Zain turut mempertahankan tindakannya yang meluah kata-kata cinta kepada aktres berusia 41 tahun itu yang dianggap sebagai mencari publisiti murahan.

"Saya tak kisah apa yang orang hendak kata. Saya berbuat demikian kerana tidak mahu orang mengawal pergerakan atau tindakan saya. Jika tidak berterus-terang, orang akan tetap bercakap. Lebih baik saya akui. Sama ada orang boleh terima atau tidak, itu terpulang kepada mereka. Saya tidak boleh puaskan hati semua orang," jelasnya lagi.

Ditanya jika hubungan mereka mendapat tentangan dua anak lelaki Che Ta daripada perkahwinan terdahulu, Zain menidakkan perkara tersebut.

"Hubungan saya dan anak-anak Che Ta tidak ada masalah. Kami baik sahaja, lebih-lebih lagi dengan anak keduanya. Kami berkongsi minat yang sama iaitu bola sepak. Tidak sukar untuk mendekati mereka kerana mereka peramah seperti ibu mereka."

Oleh Hana Ahmad

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com