Panas!! Shila Lama Goda Suami Orang

Sunday, June 02, 2013 by
 Shila Lama



LAMA sungguh Diva tak dengar cerita pasal pelakon dan penyanyi lama, namanya pun Shila Lama. Patutlah Diva macam tak berapa ingat sangat cerita terbaharu dia.

Dahulu, katanya Shila ada buka agensi modelling lepas tu timbul gosip cinta Shila dengan Wan Shades. Sampai sekarang tak tahu pula apa perkembangan terkini dia.

Alih-alih, Diva dapat panggilan telefon daripada perisik tetap Diva, katanya dia dapat hidu satu cerita panas pasal Shila Lama. Fikir Diva, sesekali muncul bolehlah Diva cerita Shila Lama, nanti lama-lama orang lupa pula ada artis kita yang namanya Shila Lama.

Katanya, Shila sekarang tengah bermain dengan api apabila menjalinkan hubungan dengan seorang lelaki kaya, malangnya lelaki itu suami orang. Katanya, selama ini lelaki berkenaan sudah banyak tabur saham kepada Shila, banyak tak tahulah banyak mana, tapi katanya, kira lepaslah Shila nak jalankan operasi perniagaan yang dijalankan sekarang.

Kata sumber Diva juga, isteri lelaki tadi yang hanya mahu dibahasakan sebagai Aini itu sudah dapat tahu hubungan suaminya dengan Shila. Dia juga sudah naik hantu. Hal rumah tangga orang Diva tak tahu, tapi setahu Diva isteri lelaki berkenaan memang berbulu dengan Shila sampai sanggup mengadu kepada wartawan yang dikenalinya.

Aduhai, elok-elok dah berniaga datang pula masalah. Kalau ini satu salah faham, Diva rasa Shila patut bersemuka dengan isteri lelaki yang bertindak menyuntik modal ke dalam bisnesnya. Isteri mana yang tak cemburu kalau suaminya baik semacam dengan perempuan lain, cantik, sopan ayu dan bertudung litup lagi.


Kredit: Sumber

1 comment:

  1. Sopan, ayu..bertudung litup tapi perangai buruk. Kalau nak bisness pun jgnlah ambil kesempatan dgn suami org dan menganggu rmhtangga org.

    ReplyDelete

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com