Zizan Razak Akui Sedang Serius Bercinta Dengan Emma Maembong

Thursday, April 10, 2014 by





 
“Ya, memang benar kami sedang bercinta. Sebab itulah saya berani bertemu dengan ayah Emma sebagai bukti kesungguhan dan niat ikhlas saya untuk menjalin hubungan lebih serius dengan Emma. Saya sayang Emma dan berniat baik terhadapnya,” kata bintang paling popular Zizan Razak, 29, dalam mengesahkan percintaannya dengan aktres jelita, Emma Maembong, 22.

Dalam pengakuan eksklusif kepada RAP, kelmarin, Zizan berkata, hasratnya untuk bercinta dengan Emma bukanlah perkara main-main malah mahukan hubungan mereka direstui keluarga kedua-dua belah pihak.

“Sebagai orang Melayu dan beragama Islam, sewajarnya saya berjumpa dengan ayah gadis yang saya cintai untuk menunjukkan niat hati saya yang sebenar. Saya gembira kerana ayah Emma (pelukis handalan, Ismail Maembong, 67) menerima saya seadanya walaupun saya sebenarnya gementar.

“Apa yang melegakan, saya cuba mengambil langkah bertemu dan berkenalan dengan ayah Emma. Saya juga sudah membawa Emma bertemu dengan ibu bapa saya. Syukurlah, ibu saya sukakan Emma dan sekarang mereka semakin mesra, macam kawan,” jelas Zizan yang sama-sama bernaung dengan Emma dalam pengurusan Wire Fame Sdn Bhd.





Ditanya apakah istimewanya Emma di hatinya, Zizan pantas menjawab: “Saya terpikat dengan Emma kerana sikapnya yang bersahaja, tidak cerewet dan selalu menjadi diri sendiri. Dia tidak kisah pun kalau kami makan di warung asalkan kami gembira dan makanannya halal. Emma juga tidak suka berdandan dengan keterlaluan apabila kami keluar dan dia suka memberikan senyuman.”

Oleh Norhayati Nordin

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com