Nora Danish Nafi Sambut Hari Jadi di Kelab Malam

Thursday, March 13, 2014 by
Gambar Nora Danish menyambut hari jadi di sebuah restoran.



Aktres jelita, Nora Danish Mohd. Hanif atau lebih dikenali sebagai Nora Danish menyangkal dakwaan kononnya dia menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-32 di sebuah kelab malam haram yang terletak di Bandar Utama, Selangor.

Sebaliknya, Nora, 32, menegaskan, dia hanya menyambut hari jadinya pada 7 Mac lalu di sebuah restoran di Damansara, Selangor.

“Saya tidak pernah berselindung malah, apa jua aktiviti termasuk sambutan hari jadi saya yang ke-32 pada 7 Mac lalu juga, saya ada muat naik di laman sosial Instagram saya.

“Gambar-gambar yang dimuat naik itu jelas menunjukkan saya menyambut hari jadi di sebuah restoran sebab ada meja makan dan setiap meja makan juga tertera kad nama para jemputan.

“Justeru itu, sekali lagi ingin saya tegaskan, ia bukan diraikan di kelab malam seperti yang disebarkan di laman-laman sosial,” luahnya.

Respons Nora itu sebagai menjawab pertanyaan mengenai dakwaan dirinya yang dikatakan menyewa sebuah bilik bernilai RM5,000 di sebuah kelab malam mewah di Bandar Utama untuk meraikan hari lahirnya pada Sabtu lalu bersama beberapa teman rapatnya.

Ibu kepada seorang anak itu turut dilaporkan sempat meloloskan diri sebaik sahaja pihak berkuasa tempatan menyerbu premis hiburan yang tidak berlesen itu.

1 comment:

  1. kalau benar pun, bukan salah dia.. yg salah tu permis tu yg tk dak lesen!

    ReplyDelete

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com