Rozita Che Wan Tidak Mahu Masyarakat Terlalu Menjaga 'Tepi Kainnya'

Wednesday, March 20, 2013 by
Che Tah berpesan agar masyarakat jangan terlalu menjaga 'tepi kainnya'.



Kejelitaan yang dimiliki aktres, Rozita Che Wan, tidak perlu dipertikaikan lagi. Meskipun usianya sudah mencecah 40 tahun, wajah dan susuk badannya setanding anak dara di luar sana.

Tambahan sejak akhir-akhir ini, pelakon Kiah Pekasam ini dilihat semakin berani tampil dengan pakaian dan imej yang terlalu seksi.

Menerusi laman Instagram kekasihnya, Zain Saidin, ibu kepada dua anak ini dikritik hebat berikutan gambar yang dimuat naik agak keterlaluan.


Inilah gambar kontroversi yang menjadi bualan peminat- peminat dunia hiburan tanahair.


Mengenakan skirt pendek berwarna biru sehingga menampakkan sebahagian pahanya, aksinya yang manja bersama aktor Oh My English itu turut menjadi bualan.

Malah, penampilan dan aksi mesra mereka dalam sebuah majalah baru-baru ini turut mengundang rasa kurang senang segelintir pihak.

Bercakap kepada Sinar Harian, aktres yang mesra disapa Che Ta ini tampil mempertahankan dirinya. Enggan mengambil pusing setiap pandangan mahupun kritikan yang diterima, Che ta berkata, itu adalah hak masing-masing.

Dia juga menyedari mengenai macam-macam kritikan yang dileparkan kepadanya. Bahkan dia tahu ada pihak yang melabelkannya sebagai tak sedar diri memandangkan umurnya yang sudah meningkat.

Namun Che Tah berkata ia tidak kisah dengan kritikan-kritikan itu kerana penampilan seksi itu adalah haknya. Dia juga berpesan agar masyarakat jangan terlalu menjaga 'tepi kainnya'.



- mD