Tahniah!! Farid Kamil Dan Diana Danielle Selamat Bertunang

Tuesday, September 04, 2012 by
Gambar majlis pertunangan Diana Danielle dan Farid Kamil.

Selepas tiga tahun menyulam benang cinta dan melalui suka duka pasangan berkasih, akhirnya pelakon filem Hantu Gangster, Diana Danielle dan Farid Kamil selamat mengikat tali pertunangan di kediaman aktres itu di Damansara, Petaling Jaya, kelmarin.

Pada majlis yang berlangsung sekitar jam S petang itu, Diana menerima sebentuk cincin yang disarungkan ibu Farid sebagai tanda dia sudah diikat jejaka tinggi lampai itu.

Diana yang cukup anggun mengenakan baju kurung corak songket pancawarna dengan tatarias jurusolek Chot menerima tiga dulang hantaran daripada pihak lelaki berbalas lime dulang. Antara barangan yang diberi termasuk senaskhah al-Quran, pakaian dan kasut.

Mengulas perjalanan majlis pertunangan anak tunggalnya itu, ibu Diana, Norsiah Ramli atau lebih akrab disapa Mama Norsiah berkata, dia bersyukur kerana majlis yang dirancang sejak sebulan lalu berlangsung sempurna.

“Alhamdulillah, segala-galanya berjalan lancar. Sebagai ibu tiada apa yang lebih menggembirakan selain melihat Diana bahagia.

“Mama harap pertunangan ini akan kekal sehingga ke jenjang pelamin dan Farid dapat menjaga Diana dengan baik,” kata Norsiah kepada HIP.

Ternyata pelakon berdarah kacukan Melayu-Inggeris ini bijak menyimpan rahsia majlis pertunangan hingga tiada siapa menghidunya. Mengulas perkara itu, Norsiah berkata, keputusan itu dibuat atas kehendak anak dan bakal menantunya.

“Bukan niat untuk merahsiakannya daripada sesiapa. Cuma itu kehendak Diana dan Farid yang mahu majlis dihadiri keluarga dan saudara mara terdekat. Tiada rakan artis yang diundang. Lagipun ini hanyalah majlis pertunangan saja. Jadi kami buat seringkas yang boleh,” ujarnya.

Ditanya berapa lama pertunangan diikat, Norsiah berkata, tiada tarikh ditetapkan tetapi paling lama mungkin setahun.

Bagaimanapun, sehingga malam tadi, Diana dan Farid gagal dihubungi untuk mengulas pertunangan mereka.

Sebelum ini, Diana dan Farid dikatakan putus cinta. Namun jodoh mereka ternyata kuat apabila ikatan terlerai, disambung kembali.

Berita pertunangan pasangan ini sekali gus mengesahkan desas-desus kononnya Diana dan Farid akan bertunang dalam masa terdekat. Ini berikutan cerita Farid yang juga pengarah filem V3 dan Kongsi menghadiahkan sebentuk cincin kepada buat hatinya itu, tersebar.

Bagaimanapun, ketika itu, mereka menafikan perkara berkenaan. – Berita Harian Online

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com