Lindsay Lohan 'Kantoi' Lagi!

Saturday, September 01, 2012 by

Lindsay Lohan

Baru sahaja dibebaskan daripada hukuman penjara, kini aktres, Lindsay Lohan dikaitkan dengan kes kecurian di Los Angeles.

Lohan dituduh melarikan barang kemas dan perhiasan berharga jutaan ringgit di rumah rakannya, Sam Magid, bersama pembantu peribadinya.

Namun tidak terus berdiam diri, Lohan tampil memberi keterangan di balai polis. Dalam keterangan yang dirakam, terbukti bahawa Lohan tidak bersalah. Sam Magis juga turut menarik balik laporan polis yang dibuatnya.

Kesal dengan perkara itu, ayah Lohan, Micheal Lohan, melahirkan rasa kecewa apabila anaknya sekali lagi disabitkan dengan kes kecurian.

"Sepatutnya, sebelum membuat tuduhan, dia (Magid) harus teliti dahulu. Jelas sekali bahawa anak saya tidak mencuri di rumahnya. Ini amat memalukan kami sedangkan kami bukanlah miskin untuk mencuri," katanya yang turut menyalahkan pihak polis yang cuba menggembar-gemburkan kisah anaknya.

Lohan berkecimpung dalam lakonan sejak kecil menerusi filem, The Parent Trap.

Pada tahun 2007, dia mula terlibat dengan penyalahgunaan dadah dan memandu dalam keadaan mabuk, sekali gus mengakibatkan kariernya mula merudum.