Hanez Suraya Akui Masih Gagal Untuk Melupakan Awi Rafeal

Sunday, July 07, 2013 by
 Gambar kenangan Hanez Suraya dan Awi Rafeal semasa sedang hangat bercinta.



MESKIPUN hubungan cinta yang dibina bersama penyanyi Awi Rafeal kecundang di tengah jalan, namun pelakon cantik ini mengakui masih sayangkan pelantun lagu Bila Aku Jatuh Cinta itu.

“Tak dinafikan, mula-mula saya memang tak boleh terima tapi disebabkan hubungan kami dah lama dingin, jadi saya lebih tenang dan sudah boleh menerima semua ini,” katanya yang menolak 'orang ketiga' sebagai punca perpisahan mereka.

Menurut Hanez, perpisahan itu turut tidak menjejaskan keakraban antara kedua-dua belah keluarga mereka.

“Saya masih berhubung dengan keluarganya kerana itu memang tak dapat dipisahkan,” katanya.

Mengenai karier lakonannya, Hanez kini akan tampil dengan drama bersiri, Autumn Di Hatiku di samping pelakon popular Korea, Kim Jin Sung atau JS.



l
HOT..Hanez Suraya


Hanez Suraya juga mengakui masih gagal untuk melupakan bekas kekasihnya, penyanyi Awi Rafael biarpun hampir sebulan hubungan cinta mereka berakhir.

Hanez, 28, berkata, dia kini dalam proses memulihkan kembali semangatnya selain berusaha untuk menyesuaikan hidup bersendirian.

“Susah untuk melupakan dia kerana saya benar-benar sayangkan dia, namun saya perlu terima keputusan ini.

“Sebelum buat keputusan untuk putus hubungan, kami sudah berpisah lama dan dalam tempoh sebulan itu kami cuba untuk perbaiki hubungan tersebut tetapi gagal,” katanya yang turut menafikan kehadiran atau campur tangan orang ketiga dalam hubungan mereka.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com