Gambar Wanita Yang Terlibat Skandal Dengan Adi Putra Tersebar

Friday, September 06, 2013 by




 Gambar-gambar Nooraida Binti Abdul Talib @ Aida Anne Fasha, 30, iaitu isteri kepada seorang ahli perniagaan yang di katakan terlibat skandal dengan pelakon, Adi Putra.


Adi Putra
 


Sekarang ini pasti ramai antara anda yang tertanya tanya sama ada benar atau tidak Adi Putra terlibat dengan kisah skandal bersama isteri orang ini dan sehingga taraf kerakyatan Adi Putra sendiri di persoalkan menerusi laporan polis yang telah disiarkan.

Adi Putra yang sudah lebih 7 tahun memohon status penduduk tetap jika masih belum diluluskan, jika.

Dan pastinya ramai juga ingin mengetahui identiti isteri orang yang terlibat dalam kontroversi ini dan terima kasih kepada laporan polis yang kini bertebaran dan usaha mereka di forum Cari, ada spekulasi timbul berkaitan identiti sebenar wanita ini.

Menurut maklumat yang kami terima semalam, nama isteri ahli perniagaan itu adalah Nooraida Binti Abdul Talib dan berusia 30 tahun mengikut nombor kad pengenalan yang di bekalkan.

Sebuah akaun Twitter dengan nama Aida Anne Fasha (@aidafasha) telah didakwa sebagai akaun milik wanita tersebut dan beberapa status yang ditulis melalui akaun itu seakan menggambarkan situasi ketika ini. Dan, yang berikut menarik perhatian kami.





Kedua dua status bertarikh 1 September 2013 dikirimkan ketika ramai wartawan hiburan dan isu semasa mula menghidu perkara ini. Kebetulan?

Laporan Berita Harian menyebut yang suami wanita ini merampas telefon bimbit miliknya pada 7 Ogos 2013 (10 hari selepas Adi Putra
dan wanita ini mula bermesej) dan menyerahkan kepada pihak polis dan makmal forensik untuk dianalisa.

Dan, status Aida Fasha pada 8 Ogos 2013.




Selepas semua ini, ianya masih menjadi satu spekulasi. 



Kredit Sumber: (Rotikaya)

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com