Tasha Shila Kerap Dihimpit Lelaki 'Hidung Belang'

Monday, September 15, 2014 by
JELITA..Tasha Shila menyerahkan jodoh kepada Yang Maha Esa.




Kuala Lumpur: Pelakon jelita, Tasha Shila mendedahkan dirinya kerap dihimpit "lelaki hidung belang" yang kononnya mahu memperisterikannya walau pun umum mengetahui dia kini sudah mempunyai kekasih yang juga peninju muay thai bernama Hans.

Tasha atau nama sebenarnya Natasha Sheila Abdul Razak,27, berkata rata-rata lelaki itu mahu menjalin hubungan serius dengannya malah tanpa segan silu menyuruh dirinya meninggalkan Hans.

"Saya hanya berterus-terang dan bersikap jujur kepada mereka bahawa saya sudah mempunyai kekasih hati iaitu Hans," katanya.

Katanya, dia juga tidak suka mengenali dan berkawan dengan ramai orang apatah lagi yang kononnya mahu serius dengan dirinya.

"Kalau mereka hanya mahu berkawan, saya ok saja tapi kalau mahu serius saya kurang selesa dengan perkara itu," tambahnya.

Mengulas mengenai hubungannya dengan Hans, pelakon yang kini semakin aktif dalam bidang pengacaraan juga memaklumkan setakat ini tiada masalah selain menyerahkan jodoh kepada Yang Maha Esa.

"Tipulah kalau saya sebagai wanita tidak mahu berkahwin awal tapi mungkin rezeki itu belum ada.

Perancangan memang ada tapi apa pun Allah yang menentukan segala-galanya.

"Hubungan kami setakat ni ok.

Kami juga masing-masing sibuk dengan kerjaya tetapi kami bersikap "give and take" malah dia (Hans) juga tidak mengongkong saya.

"Setiap perhubungan memang mahu ia diakhiri dengan perkahwinan tapi banyak perkara perlu difikirkan sebelum ke peringkat seterusnya," katanya.

Ketika ditanya mengenai persepsi orang ramai mengenai hubungannya dengan jejaka terbabit, katanya dia tidak ambil pusing mengenai perkara itu apatah lagi sibuk dengan penggambaran lakonan.

"Kalau dulu sedih juga dengan pelbagai dakwaan tidak senang dilemparkan segelintir masyarakat tapi sekarang malas ambil kisah.

Rutin harian habis penggambaran terus balik dan tidur," katanya.

Mengenai perkembangan terbaru, Tasha kini mengacara rancangan hiburan Galaksi yang disiarkan di TV9 bersama pelawak, Ajak Shiro dan bakal beraksi dalam drama bersiri "Tabir Zulaikha untuk slot Samarinda di TV3.

Oleh Nurul Huda Kosnon

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com