Puteri Sarah Liyana Pasrah Dan Reda Dengan Ujian Tuhan

Thursday, September 11, 2014 by
 Puteri Sarah bersama suaminya, Syamsul Yusof


Desas-desas mengenai isteri kepada pelakon dan pengarah terkenal, Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana mengalami keguguran sudah lama kedengaran sejak kebelakangan ini.

Insiden sedih tersebut khabarnya berlaku pada Ramadan lalu sebelum pasangan suami isteri itu mengerjakan umrah di Tanah Suci.

Namun akhirnya Sarah tampil menjelaskan perkara itu kepada BHOnline bagi pengesahan semua pihak.

Dia yang kini bekerja dalam bidang pemasaran di Eiliya Boutique berkata pasrah dan reda dengan ujian Allah itu.

"Bukan rezeki saya. Insya-Allah saya dan suami akan terus berusaha melahirkan zuriat sendiri. Saya nak minta semua yang baca cerita ini terus mendoakan saya dan suami. Saya tak rasa sedih dengan ujian ini dan saya percaya ada golongan isteri di luar sana yang melalui fasa yang sama.

"Keguguran ini sebagai petanda saya boleh mengandung. Insya-Allah kalau ada rezeki lagi mengandung lepas ini, siapa tahu saya boleh dapat anak kembar pula. Lagipun dalam sejarah ibu dan bapa saya, ada kembar yang dilahirkan," katanya.

(Kredit: BHOnline)

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com