Norish Karman Sudah Ada Kekasih Baru

Monday, September 15, 2014 by
Norish Karman dikatakan sedang dilamun cinta.

 
Sejak bergelar ibu tunggal, pelakon dan bekas pengacara rancangan Nona, selain sibuk dengan kerjaya seninya, Norish Karman juga kerja bekerja keras bagi melebarkan sayapnya dalam dunia perniagaan berasaskan makanan.

Anak-anaknya juga turut sibuk membantu di dapur sejak Ramadan lalu. Ketika itu, Norish atau NK bersama anak-anak­nya meng­usahakan perniagaan makanan dan menjualnya di bazaar. Terbaru, dia sibuk mempromosikan sos makanan dihasilkan sendiri.

Meskipun sibuk bekerja menguruskan perniagaan dan waktu sama berada di lokasi penggambaran, ada berita gembira disampaikan teman-teman mengenai NK.

Dia dikatakan sedang dilamun cinta. Kata mereka, hubungan cinta NK dengan jejaka ini agak baru lagi. Ibaratnya mereka dalam proses mengenali hati budi masing-masing. Jejaka yang berjaya memenangi hati NK juga katanya ahli perniagaan.

Melihat perkembangan itu, patutlah NK sekarang gigih menguruskan perniagaan makanan. Rupa-rupanya ada orang di belakang yang tolong mengajar.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com