Bekas Isteri Sham Kamikaze Dedah Kisah Rumah Tangga Dalam Lagunya

Thursday, September 18, 2014 by
Farazila yang kini dikenali dengan nama Farazila AJ


 
Bekas isteri kepada Sham (Kamikaze) iaitu Farazila Abdul Jabar tidak menafikan single pertamanya yang berjudul 'Allah Tahu' berkisar mengenai keretakan rumah tangganya kira-kira dua tahun lalu.

Bercakap kepada mStar online, Farazila yang kini dikenali dengan nama Farazila AJ, berkata, dia menghasilkan lagu tersebut bagi meluahkan perkara terkubu dihatinya selama ini tentang kemelut yang melanda rumah-tangga mereka ketika itu.

"Benar saya hasilkan lagu berkenaan untuk menjelaskan apa yang saya lalui ketika itu kerana saya tiada saluran untuk meluahkan perasaan dan apa yang terbuku dalam hati saya selama ini.

"Menerusi lagu itu juga saya dapat menjawab tentang persoalan dan tuduhan serong sesetengah pihak terhadap saya sebelum ini," katanya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini pada Rabu.




Sham (Kamikaze)


Bagaimanapun kata Farazila, lagu itu dihasilkan bukan berniat untuk mengungkit kisah lalu sebaliknya ingin berkongsi perasaannya dengan pendengar yang barangkali mengalami nasib sama sepertinya.

"Saya sedar mungkin akan ada pihak yang menganggap saya sengaja mahu membuka cerita lama tetapi itu bukan niat saya malah lagu itu sudah lama siap cuma baharu tahun ini dapat dilancarkan.

Bagaimanapun disebalik luahan saya ia sebenarnya membawa mesej yang lebih luas yang mungkin terjadi kepada sesiapa sahaja sebab itu saya beri nama lagu itu 'Allah Tahu'," katanya.

Sham dan Farazila mendirikan rumah tangga pada 17 Ogos 2008 di Batu Pahat, Johor sebelum disahkan bercerai pada 1 September 2011.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com