Suami Mariah Carey Mengaku Pernah Meniduri Kim Kardashian

Wednesday, August 27, 2014 by
 Mariah Carey dan suaminya Nick Cannon bersama anak kembar mereka.


Angin sedang bertiup kencang ketika ini berhubung isu perpisahan yang akan berlaku antara diva terkemuka Mariah Carey dan suaminya Nick Cannon.

Semuanya gara-gara kenyataan yang dikeluarkan Nick Cannon sendiri dalam sebuah program radio Big Boy’s baru-baru ini tentang lima wanita yang pernah ditidurinya.

Kerana kenyataan yang dikeluarkan pengacara dan penyanyi itu di corong radio berkenaan, Mariah Carey telah terasa terkesan terutama sekali salah seorang daripada lima wanita yang pernah ditiduri lelaki berkenaan ialah Kim Kardashian.


Nick Cannon bersama Kim Kardashian.



Menurut laporan yang dikeluarkan TMZ, diva kesayangan ramai itu terasa amat malu dengan kenyataan yang telah dikeluarkan suaminya terutama sekali apabila salah seorang wanita berkenaan adalah Kim Kardashian.

Nick Cannon telah menamakan lima wanita terkenal iaitu Christina Milian, Nicole Scherzinger, Selita Ebanks, Kim Kardashian dan termasuk Mariah Carey sebagai wanita yang pernah ditidurinya.

Sumber mengatakan kepada TMZ, pasangan berkenaan sudah mula hidup berasingan sejak Mei lalu dan tinggal di kediaman berasingan di bandaraya New York.

Bagaimanapun Nick Cannon tetap diberi peluang untuk bertemu kedua orang kembar mereka iaitu Moroccan dan Monroe pada hari tertentu sejak mereka tinggal beransingan.

Sumber juga mengatakan, pasangan berkenaan sudahpun menyerahkan hal penceraian mereka itu kepada peguam masing-masing terutama bagi menguruskan soal harta dan hak penjagaan kembar mereka yang kini berusia tiga tahun. 

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com