Tizz Zaqyah Mengenali Kekasihnya Sejak Usia 14 Tahun

Tuesday, May 06, 2014 by
Gambar Tizz Zaqyah bersama kekasihnya, Daniel Haziq


Kisah cintanya yang semakin hangat dengan jejaka yang dikenali sejak di bangku sekolah, Daniel Haziq ternyata menjadi bualan ramai ketika ini. Malah, pelakon popular Tizz Zaqyah sendiri sudah tidak lagi berahsia mengenai kekasihnya yang juga seorang ahli perniagaan itu.

Bukan saja kerap muncul bersama dalam majlis, Tizz juga nampaknya bersikap lebih terbuka mengenai hubungan yang terjalin selama dua tahun dengan banyak memuatkan gambar mereka bersama di laman sosial Instagram miliknya.

 

Tizz Zaqyah


Graduan dari Kolej Damansara Utama yang kini terbabit dalam bisnes berkaitan bidang teknologi maklumat ini hadir dalam hidup Tizz selepas beberapa bulan dia putus cinta dengan aktor kacak Remy Ishak.

Semuanya bagaikan dirancang apabila mereka dipertemukan dalam majlis ‘reunion’ bersama rakan sekolah, tidak lama dulu. Secara peribadi, pemilik nama sebenar, Siti Zaqyah Abdul Razak, 26, mengakui Haziq, 26, adalah teman lelaki paling istimewa dalam hidupnya ketika ini.

“Selepas majlis pertemuan semula itu, kami kembali menjadi rapat dan menjalin hubungan cinta. Saya juga selesa berkawan dengannya kerana dia seorang yang sangat memahami dan sabar melayan kerenah saya.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com