Koleksi Gambar Mesra Hanez Suraya & Romie Dalam Laman Facebook 'Kami Sokong Liyana Manan'

Thursday, March 06, 2014 by

 
Wow. Makin menarik nampaknya perkembangan kontroversi antara Hanez Suraya, Romie dan Liyana Manan. Ternyata rakyat Malaysia hampir kesemuanya simpati dengan nasib yang menimpa Liyana Manan. Abang Nara yakin kaum isteri dan ibu di luar sana dapat merasai penderitaan dan betapa sedihnya hati Liyana mengharungi dugaan ini. Atas dasar mahu menunjukkan sokongan, laman Facebook Kami Sokong Liyana Manan telah pun ditubuhkan.


Tak sampai sehari ditubuhkan, telah lebih 6,000 LIKE diperolehi untuk laman ini. Nampaknya Liyana Manan tidak berseorang mengharungi cabaran ini. Semoga dengan kata-kata sokongan yang ditulis oleh pembaca di laman ini akan menaikkan lagi semangat Liyana. Menariknya, laman ini turut digunakan untuk berkongsi beberapa lagi gambar mesra Hanez Suraya dan Romie.

Senang cerita, laman Facebook Kami Sokong Liyana Manan turut bertindak sebagai CSI untuk membongkar apa yang telah dilakukan oleh Hanez bersama Romie. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.









Lagi bukti pembohongan oleh Hanez Suraya Dan Romie....


Abie Hafizadic #Copy&Paste by lynn sims
Video dan bukti saya tambah.
Bukti Liyana Manan yg difitnah

PROPA 1 - Dlm #Meletop kata kenal jantan tu da 8 bln, tp td msa sidang akhbar kata baru knal 3 bln.

PROPA 2 - kata kenal bru 3 bln (Disember 2013) , tp knapa gmbar ko berpeluk dgn jantan tu da keluar seawal bln September 2013? Ops!! dan gambar di Pulau redang May 2013.
Plus 17 Sept kau sendiri bagi tau wartawan kat astro kau tgh rapat dgn seseorang tuttttttt...

Bukti gambar2 :
http://www.melvister.com/.../gambar-kekasih-baru-hanez...

Bukti Pengakuan Hanez sendiri di astro :
Watch "Hanez Suraya akui sedang rapat dengan seseorang" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=EnuGKLCU7PQ... september 2013

Detail lagi kronologi :
http://redmummy.com/.../chronology-hanez-suraya-romie.../

PROPA 3 - dlm Melodi kata gi thailand hanya dgn adik n kwn2,ber ia menafikan sekeras kerasnya jantan tu x ikut. Sekali dlm sidang akhbar td ko ckp jantan tu ikut skali tp semua hanya atas urusan bisnes.

Bukti:
Watch "Kekasih Hanez Suraya Sebenarnya Suami Orang?" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=2debhv3YW2o...

PROPA 4 - da ckp gi atas urusan bisnes dengan jantan tu, skali gmbar berpeluk cium terkeluar. Urusan bisnes ke kalau gmbar mcm tu da keluar internet. Ke ko da wat 'bisnes' lain dkt sna dgn jantan tu?

Bukti Bercuti di Bangkok :
http://beautifulnara.com/liyana-manan-tunjuk-bukti.../

Apa kata Chef Wan komen sikit :
http://beautifulnara.com/si-betina-pun-gatal-dah-tahu.../
Sorry la. Ko wat sidang media pn x de gunanya. Lg nmpak kebodohan ko nak menipu. Ko mmg prempuan murahan! X de maruah. Malukan keluarga. Ko dgn jantan tu x kn bhagia pn kalau kawin. Sbb 1 Malaysia da sumpah seranah ko. Jalangg!

www.melvister.com Gambar kekasih baru Hanez Suraya ketika di Pulau Tioman tersebar. Baru-baru ni, peminat dikejutkan dengan beberapa keping foto mesra bersama seorang jejaka yang


**Peluang untuk pengguna FACEBOOK, TWITTER, WHATSAPP, WECHAT  dan LAMAN SOSIAL yang lain menjana pendapatan RM900 sehari tanpa modal.

FREE REGISTER tiada apa-apa bayaran yang dikenakan. Sila klik di SINI.


(Kredit Sumber: beautifulnara.com &www.facebook.com/KamiSokongLiyanaManan )



1 comment:

  1. muka hanez suraya n romie sma...sma2 cntik..mcm pinang dbelah 2.....semoga bhagia kalau btol romie adlah jodoh hanez....

    ReplyDelete

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com