Ibu Shila Amzah Pengsan Tiga Kali Kerana Tertekan Dan Terlalu Sedih

Saturday, February 09, 2013 by
Shila Amzah bersama bapanya ND Lala (kiri) dan ibunya Fauziah Sarman (kanan).Semoga kemelut percintaan Shila Amzah ini akan berakhir demi kelangsungan kariernya yang sedang meniti kejayaan.Percayalah!! sebagai seorang bapa yang penuh dengan pengalaman hidup,ND Lala telah bertindak secara betul dan bijaksana dalam menjamin kebahagiaan hidup untuk anak gadisnya ini.Sebenarnya Shila telah tersalah langkah kerana terjebak ke dalam hubungan cinta yang tidak keruan disaat-saat kariernya sedang menuju kegemilangan.


Drama percintaan penyanyi, Shila Amzah dengan pelakon, Sharnaaz Ahmad yang dikatakan tidak mendapat restu bapa Shila, penyanyi dan pengacara, ND Lala masih hangat dibualkan dalam industri hiburan.

Pendirian tegas ND Lala serta kenyataan yang dikeluarkan Sharnaaz dan Shila melalui media menjadikan kisah mereka ini semakin sensasi dan berbelit.

Shila pula sejak pulang menjalani rakaman di China baru-baru ini dikatakan belum menghubungi Sharnaaz sama ada bertanyakan kontroversi itu atau bertanya khabar. Namun Shila ada menulis status dilaman Twitter.

Shila yang tertekan dikatakan sedang bersendirian di sebuah tempat bagi mencari ketenangan tanpa keluarga dan juga Sharnaaz.

Namun, pagi semalam stesen radio Hot FM me­nyiarkan ke seluruh negara luahan rasa sedih Shila terhadap masalah itu. Rakaman yang dipetik daripada laman YouTube yang dimuat naik Shila antara lain turut menyatakan rasa rindu terhadap ibu bapanya.

Video itu memaparkan Shila yang berbaju dan bertudung serba putih dengan wajah yang sugul dan sedih berikutan konflik itu.

SS memang kasihan de­ngan mereka ini. Pastinya Shila tertekan dan serba salah kerana dia menyayangi kedua-duanya.

Apapun, SS harap masalah ini dapat diselesaikan. Jika dilihat keadaan sekarang, setiap keputusan yang diambil pasti akan mengecewakan satu pihak. Namun ia perlu dilakukan dan mereka perlu tabah dengan keputusan yang diambil.

SS dimaklumkan, ibu Sila, Fauziah Sarman tidak sihat dan baru-baru ini, pengsan tiga kali di rumah kerana tertekan dan terlalu sedih. Harap semuanya akan kembali pulih. -HM


Saksikan video..Shila Amzah menangis sehingga bengkak mata, memohon maaf sambil menyanyi lagu 'Ombak Rindu'..sedihnyer..