Neelofa Buat Pembedahan Buang Parut Di Dahinya

Sunday, August 26, 2012 by


BOLEH ke parut lama berdarah kembali? Itu peribahasa kalau ada perkara baharu yang mengingatkan seseorang kepada peristiwa hitam yang memberi kesan kepada kehidupan mereka. Kalau parut lama berdarah kembali, mesti sakitnya makan dalam, kan?

Cakap pasal parut, teman baik Diva ada buka cerita pasal cik mek comel Kelate, Neelofa yang buat pembedahan membuang satu parut yang ketara terpampang di dahinya.

Menurut sumber Diva, Neelofa mengadu, soleklah setebal mana sekalipun, parut di dahinya tetap nampak. Itu parut gara-gara terjatuh ketika dia masih kecil. Masa dahulu, doktor yang jahit luka Neelofa mungkin tak sangka budak yang dijahitnya akan popular, sebab itulah parutnya ketara.


Tak sangka pula Neelofa agak lasak walaupun orangnya nampak lembut macam gula-gula kapas jer. Tapi, diva sendiri perasan parut di dahi Neelofa itu.

Gara-gara buat surgeri di dahi sebelum raya juga, dengarnya Neelofa terpaksa beraya dengan muka bertampal. Lagipun itu sahaja masa yang dia ada sebab sebelum dan selepas raya dia sibuk dengan itu dan ini.

Diva: Ramai kawan Diva yang kena tambah stok biskut raya untuk rumah terbuka.

Kredit: Sumber