Panas!! Mamat 'Sepah' Maki Peminat Dalam Twitter!

Thursday, July 26, 2012 by


  
“Susah ke nak mintak maaf atau tarik balik kenyataan tu?”


Itu antara luahan rasa pengguna laman sosial twitter yang kecewa dengan sikap Mamat Sepah yang bertindak ala ‘samseng’ menerusi kenyataan balasnya terhadap isu gambar babak kemalangan Zed Zaidi.

Sebelum ini, Mamat telah memuat naik sekeping gambar yang menunjukkan Zed Zaidi berlumuran darah dalam sebuah kemalangan.

Selepas itu, rakan artis Zed Zaidi, Datuk Shah Reza telah menafikan kejadian tersebut dan menyatakan itu merupakan salah satu babak lakonan dalam telefilem yang berjudul Hijrah Jahiliyah.

Memetik dari laman web Gua.com, beberapa pengguna laman sosial Twitter telah mengajukan persoalan kepada Mamat berkenaan isu gambar tersebut.

Namun, rata-rata peminat hiburan tanah air sedikit kecewa dengan tindakan Mamat yang bertindak membalas kenyataan yang berunsur negatif dan berbaur ugutan.

Bukan itu sahaja, Mamat seperti mahu bertentang mata dan bertumbuk dengan pengikut laman sosialnya.

Berikut merupakan antara kenyataan balas Mamat kepada persoalan yang diajukan kepadanya.

“@Hazrey kimak la ko ni…”

“@MrKhaidil lu kasi turun ramai2 kerabat2 lu…gua skejap je blg dpt detail lu klu wa mngidam sgt nk lu bro..lu pkir dlu sblm nk terjah gua”

“@IzhamIsmail mehh la jmpe dlu bru tau”

“@MrKhaidil jom bro jmpe…wa nk tgk muke lu barai ke x wa buat..pengecut la setakat ckp beso kt cni…face to face laaa”





Nampak seperti Mamat terlalu cepat melatah dengan situasi yang berlaku.

Penulis sendiri tidak pasti kenapa Mamat perlu meluahkan kata-kata sebegitu sedangkan dia boleh menjawab secara baik serta memohon maaf kepada semua.

Khabarnya juga, akaun laman sosial Twitter Mamat Sepah @mamatsepah telah tidak aktif.

Pandangan penulis, tidak menjadi isu besar jika Mamat memohon maaf kepada semua dan menjadikan apa yang terjadi sebagai pengajaran supaya tidak berulang pada masa akan datang.




Oleh: HARITS ASYRAF

Sumber & foto: Gua.com

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com