Raja Azmi Dan Jalani Sidek Bercerai

Wednesday, June 27, 2012 by

KUALA LUMPUR: “Selepas difikirkan masak-masak, hanya perceraian jalan terakhir untuk membersihkan nama suami saya daripada terus dicemuh,” kata produser filem Raja Azmi Raja Sulaiman, 53, mengenai perceraiannya dengan suami, Jalani Sidek, 48, yang akan difailkan di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, dekat sini, hari ini.

Raja Azmi berkata, perceraiannya dengan bekas pakar beregu badminton negara itu dilakukan secara baik atas persetujuan bersama, malah mereka akan diwakili peguam  sama, Roslizam Rahim.

“Saya tak sanggup lagi mendengar tohmahan masyarakat yang menuduh dan menghina suami  sebagai dayus. Fitnah juga tidak putus-putus melanda rumah tangga kami hingga hubungan kami  suami isteri tidak lagi seperti dulu.

“Jadi, pada masa ini perceraian adalah penyelesaian terbaik untuk kami,” katanya ketika ditemui Harian Metro, petang semalam.

SAAT BAHAGIA...perceraian Jailani dan Raja Azmi dijangka difailkan hari ini.



Raja Azmi berkata, sejak beberapa tahun kebelakangan ini, dia dan Jalani kerap menjadi mangsa fitnah pihak tertentu dan kesannya benar-benar menjejaskan reputasi bukan saja  mereka berdua, malah keluarga.

Oleh Roslen Fadzil