Gambar Majlis Persandingan Fasha Sandha Dan Jejai di Tasoh Lake Resort, Perlis

Monday, June 04, 2012 by
Dengan berlatar belakangkan Tasik Timah Tasoh yang luas dengan persekitaran keliling banjaran bukit yang begitu indah, Fasha dan suaminya, Rizal sekali lagi diraikan dalam majlis resepsi untuk sebelah keluarga perempuan dengan meriah.

Memang betullah kata-kata pengantin perempuan, Nur Fasha Sandha Hassan bahawa kampung halamannya begitu cantik untuk dijadikan lokasi persandingannya bersama lelaki yang berjaya menambat jiwanya, Rizal Ashram Ramli.

Pasangan yang diijabkabulkan pada 27 April lalu dalam majlis pernikahan tertutup di Hotel Crowne Plaza, Kuala Lumpur itu tampil dalam persalinan Melayu tradisional sentuhan pereka fesyen, Rizman Ruzaini di depan kira-kira 2,000 tetamu yang terdiri daripada kalangan keluarga, sahabat, teman media dan peminat daripada kelab We Love Fasha Sandha.


Ia turut diserikan dengan kehadiran tetamu kehormat antaranya Menteri Besar Perlis, Datuk Seri Dr Md Isa Sabu dan isteri, Ahli Parlimen Kangar, Datuk Seri Mohd Radzi Sheikh Ahmad dan isteri serta bekas Menteri Besar Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim dan isteri.

(Gambar-Gambar Sumbangan Jurugambar Saiful Salleh dari Kuala Perlis,Perlis...terima kasih banyak2 Epoi)











0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com