Aktres Carmen Soo Paling Seksi di Asia Tenggara

Friday, June 08, 2012 by


Sebahagian besar daripada anda mungkin tidak mengenali siapakah gerangan gadis ini. Diperkenalkan... Carmen Soo. Aktres Malaysia berketurunan Cina yang sering muncul menerusi lakonannya dalam drama ataupun filem pelbagai bahasa. Itu pun kalau anda tonton drama mahupun filem tempatan lah. Atau senang kata, gambar salah satu model yang terpampang di papan iklan mega di Bukit Bintang bagi jenama fesyen Jepun, Uniqlo, dia lah tu.

Baru-baru ini, majalah lelaki Complex telah menyenaraikan 25 pelakon antarabangsa paling seksi yang mungkin peminat hiburan tidak pernah dengar nama mereka dan apa yang menjadi perhatian. Sekaligus pelakon teater 'A Girl From Ipoh' ni merupakan satu-satunya figura yang mewakili Asia Tenggara yang berada dalam kedudukan top 5.



Pelakon kelahiran Ipoh, Perak ni mula mendapat perhatian selepas membintangi drama Kahit Isang Saglit pada tahun 2008. Sementelah drama TV hits Filipina itu tercalon dalam finalist anugerah Antarabangsa Emmy.

Perkembangan terkini, Carmen Soo sedang menjalani tiga projek besar di Asia termasuk filem 3D pertama Malaysia, The Hunter.





- mD

2 comments:

  1. bro can have your email account? we want to send you a press release on our latest project. thanks (superboyz.tv)

    ReplyDelete
  2. Hi!QuaChee..below is my email address.Thanks
    gosipsensasi@yahoo.com

    ReplyDelete

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com