Krisdayanti Hamil Lagi

Sunday, May 27, 2012 by
AMORA (kanan) menantikan kehadiran adiknya yang bakal menjadi penyeri keluarga Kris (kiri) dan Raul.
SELURUH Indonesia heboh kononnya Krisdayanti dan suaminya, Raul Lemos sudah lama tidak di ranjang. Keadaan menjadi celaru berikutan Kris membuat pengesahan bahawa dia kini hamil dua bulan.

Suami Kris, Raul Lemos kemudian membuat penjelasan tentang 'perpisahan' dengan isterinya kepada sekumpulan wartawan Indonesia pada Ahad lalu di Hotel Shangri-La, Jakarta.

"Saya ada kerja di Dili. Isteri saya, Kris adalah warga Indonesia manakala saya ialah rakyat Timor Leste. Kami mempunyai dua tempat tinggal iaitu di Dili dan Indonesia.

"Kalau pisah ranjang memang sering terjadi. Ertinya saat isteri saya ke Indonesia, kami memang terpisah ranjang. Tapi kalau kita bertemu, katil yang berukuran dua meter boleh jadi hanya satu meter," terang Raul.

Raul kemudian turut mengesahkan bahawa Kris kini hamil anak kedua.

"Alhamdulillah, anak kami Amora, sebentar lagi akan punya adik," jelas Raul yang diiringi senyuman Kris yang terkenal dengan lagu Mencintaimu.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com