Lady Gaga Akui Suka Hisap Ganja Sewaktu Mencipta Lagu

Friday, March 11, 2011 by

 

Los Angeles- Bukan hanya setakat gemar membuat persembahan yang erotik serta mengenakan fesyen pakaian yang pelik-pelik, sebaliknya penyanyi dan penghibur Lady Gaga juga mengakui mempunyai beberapa sifat dan tabiat yang buruk.
Salah satu daripadanya ialah menghisap ganja tatkala menulis lagu.
"Saya suka menghisap banyak ganja waktu saya menulis lagu dan saya juga suka minum whiskey," kata Gaga sewaktu diwawancara Aceshowbiz.
Pemilik nama lengkap Stefani Joanne Angelina Germanotta itu turut memberitahu bahawa dia membuat pengakuan itu kerana tidak mahu bersikap hipokrit terhadap peminatnya.
Malah, pelantun Bad Romance dan Poker Face ini juga berharap dengan pengakuan daringnya, peminatnya tidak akan mencontohi apa yang dilakukannya.



"Saya tidak mau berbohong kepada para penggemar saya tapi dalam waktu yang sama, saya tidak mahu anda semua mencontohi diri saya," ucapnya.
Sewaktu menghadiri dan menjayakan Anugerah Grammy Ke-53 pada Ahad lalu, Gaga berhasil meraih tiga anugerah bagi kategori Best Pop Vocal Album, Best Female Pop Vocal Performance dan Best Short Form Music Video.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com