Gambar-Gambar Majlis Pernikahan Kris Dayanti Dan Raul Lemos

Tuesday, March 22, 2011 by


JAKARTA: Puteri sulung Krisdayanti (KD), Aurelle turut gembira dengan pernikahan ibunya dengan usahawan Timur Laste, Raul Lamos pada Ahad lalu. 

Malah dia turut berharap agar ibunya bakal melahirkan cahaya mata secepat mungkin.

Menurut Aurelle, dia sudah mengenali Raul, malah semakin rapat dengan keempat-empat anak Raul dari perkahwinan terdahulu.
"Saya harap Mimi (KD) bahagia dengan perkahwinan ini sehingga ke akhir usianya.

"Saya juga sudah biasa dengan pakcik Raul dan sudah dua kali bertemu anak-anaknya," ujar Aurelle seperti dipetik detikhot.com.
Dalam pada itu, Aurelle mengaku akan berasa sedih jika ibunya memilih untuk meninggalkan Indonesia dan tinggal bersama Raul di Timor Laste.

"Kalau Mimi ke Dili, Timor Laste sudah tentu saya akan rindu sama dia, saya tidak mahu dia berhenti dari industri ini kerana dia sudah menjadi seorang yang sangat terkenal dan dihormati," ujarnya.

KD dan Raul telah melangsungkan majlis pernikahannya di Masjid Sahid Nurul Iman, Hotel Grand Sahid Jaya, Ahad lalu.






Manakala majlis resepsi akan berlangsung pada 25 Mac ini (Jumaat) di Hotel Mulia, Senayan.

Dalam upacara pernikahan mereka KD menerima sepasang alat solat sebagai mas kahwin. Selepas sah menjadi pasangan suami isteri, Raul mengucup bibir KD sebanyak tiga kali.

KD juga turut menukar namanya sebagaai Kris Lemos gabungan namanya dengan suami.

Sementara itu, dalam majlis pernikahan tersebut, bekas suami Krisdayanti, Anang Hermansyah tidak hadir dengan alasan mempunyai masalah kesihatan.

Perkara tersebut diberitahu oleh Aurelle bahawa bapanya tidak hadir kerana sedang mengalami demam selesema.

Oleh: Kemalia Othman

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com