Sah!! Emma Maembong & Zizan Razak Putus Cinta

Wednesday, January 07, 2015 by
Gambar Emma Maembong dan Zizan Razak di saat sedang hangat bercinta.



Jika sebelum ini status perhubungan antara Zizan dan Emma Maembong menjadi teka-teki, kini status tersebut sudah sah, Emma dan Maembong dan Zizan sudah putus.

Melalui laporan dari Harian Metro, Emma Maembong sendiri menjelaskan tentang perkara ini melalui aplikasi Whatsapp:"Betul. Mungkin (sudah) tak ada jodoh (antara kami) agaknya. Minta maaflah saya belum bersedia bercerita. Bukan sekarang, tapi nantilah saya cerita (bila tiba masa sesuai). Terima kasih sebab faham.

"Setakat ini, masih belum ada sebarang kenyataan dari Zizan, tetapi apa yang pasti berita ini sememangnya akan mengundang rasa kecewa bagi peminat pasangan ini yang mahu melihat kedua-dua mereka mengakhiri perhubungan mereka dengan ikatan perkahwinan.

Menurut satu artikel di Utusan Malaysia sebelum ini, Emma dikhabarkan telah bercuti ke luar negara bersama rakan-rakannya untuk mengeubati hatinya yang luka. Selepas itu, Emma Maembong juga telah berkongsi bait-bait lagu Already Gone nyanyian Kelly Clarkson di Instagramnya.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com