Gambar Terlampau Farah Asyikin Dan Lelaki Misteri Atas Katil Menjadi Punca Penceraian Hattan??

Tuesday, January 17, 2012 by

Gosip terbaru berlegar di sebalik penceraian Hattan dan ini bukan calang-calang gossip.
Semua orang tertanya-tanya akan punca sebenar penceraian Hattan dan Farah Asyikin yang perkahwinan mereka hanya mampu bertahan selama 2 bulan sahaja.
Hattan sehingga ke hari ini masih tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan kepada media namun peminat -peminat sendiri nampaknya telaj menjumpai beberapa gosip menarik.
Seorang penggiat dalam forum hiburan terkenal 'Cari' telah mendedahkan sebuah blog yang didakwa milik Farah,namun blog tersebut telah digodam oleh mereka yang tidak berpuas hati terhadap beliau dan suaminya Hattan.Individu yang tidak dapat di pastikan identiti ini juga telah mendedahkan beberapa masalah pasangan suami isteri yang telah bernikah pada November 2011 lalu.
Farah juga didakwa telah berhutang dalam jumlah yang banyak kepada seseorang dan penggodam itu meminta beliau untuk menggunakan suami, Hattan untuk membayar segala hutang piutang beliau.



Terbaru, satu lagi pendedahan mengenai Farah iaitu satu Email lama yang mengaitkan nama Farah sendiri. Apa yang paling menjadi kejutan adalah Email Farah berkenaan yang menjelaskan dengan teliti bagaimana Farah mahu menggugurkan kandungannya di Singapura kerana mahu menjaga nama keluarga jika menggugurkannya di dalam negara.

Berikut adalah Email yang dikatakan ditulis oleh Farah.




Dalam rancangan Melodi TV3 Ahad lepas, isu email ini turut disentuh oleh wartawan Melodi yang menemubual Farah. Apa yang kami ingat, Farah ada menyatakan sesuatu mengenai mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang menyebarkan email tersebut.

Entah mahu percaya atau tidak dengan Email sebegini yang boleh ditulis oleh sesiapa sahaja yang mahu memalukan farah dan keluarga. Mungkin anda boleh mebaca tetapi jangan dipercayai 100%. Mungkin ada pihak yang berdendam atau tida berpuas hati dengan Farah dan menggunakan cara ini untuk memalukan Farah.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com