Izreen Azminda Selamat Bertunang Dengan Muhamad Riza

Monday, January 02, 2012 by


                 Izreen bersama tunangnya, Muhamad Riza di Alor Setar semalam.


ALOR SETAR – Pelakon drama Tentang Dhia yang memegang watak Melly, Izreen Azminda Aznam memulakan tahun baru 2012 semalam dengan mengikat tali pertunangan dengan jejaka pilihannya seorang jurukamera bebas, Muhamad Riza Baharudin.
Majlis pertunangan yang diadakan di Pusat Aktiviti Pejabat Daerah Kota Setar di sini itu, berlangsung dalam suasana sederhana tetapi penuh bermakna bagi Izreen, 27, yang mahu menutup kontroversi yang melandanya sepanjang tahun lalu.
Pada majlis itu, Izreen anak kedua daripada tiga beradik kelihatan anggun dengan persalinan berwarna merah jambu rekaan Shanelle Harun.
Majlis bermula dengan perbincangan wakil kedua-dua belah pihak serta persetujuan mengenai jumlah wang hantaran sebanyak RM19,001 dan mas kahwin RM999.
Ibu Muhamad Riza, Zainon Baba, 55, kemudian menyarungkan cincin emas putih bertatah berlian ke jari Izreen sebagai tanda pertunangan pasangan itu.
Oleh AHMAD SYAHIR KASSIM

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com