Gambar Nazmi Faiz Mansor Dengan Teman Wanitanya Tengku Fiella

Thursday, January 05, 2012 by


Pemain bola sepak Malaysia Nazmi Faiz dikatakan sudah ada kekasih baru bernama Tengku Fiella. Nazmi Faiz memang dikatakan popular kerana popularitinya setanding dengan Khairul Fahmi (Apek).

Oleh tu, semua gosip mengenai kisah cinta Nazmi jadi tumpuan setiap wanita. Kat bawah ni adalah gambar terbaru Nazmi Faiz sudah berambut pendek. Bukan main mesra lagi dengan Tengku Fella ni.

Kepada wanita dan gadis-gadis yang menaruh hati tu kecewa sedikitla. Sedikit jer kecewa sebab belum kahwin lagi. Baru kawan-kawan, belum kawin-kawin. masih ada harapan. Cuma kena pasang strategi lebih lagila. hehehe

Apa pun diharap Nazmi Faiz tak hilang fokus setelah menjadi selebriti sukan Malaysia sama seperti Apek. Main bagus memang orang akan sanjung selagi tak buat masalah.

Harap Nazmi Faiz akan jaga status dan terus bermain dengan cemerlang dan awek die tu jadila pendorong, jangan jadi peruntuh dan pemusnah kerjaya Nazmi Faiz sebagai pemain ternama satu hari nanti.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com