Johan As’ari Dikecam Kerana Persoal Kewajaran Boikot McD

Thursday, August 07, 2014 by
Johan As’ari


Setuju atau tidak bahawa perkataan ‘boikot’ merupakan perkataan paling popular di laman sosial sejak akhir-akhir ini. Kempen yang dilakukan demi mengecam tindakan Israel terhadap rakyat Palestin itu termasuklah untuk memboikot makanan segara, McDonalds (McD).

Malah, Wardina Safiya juga telah menyeru semua artis untuk menamatkan kontrak bersama sebarang jenama yang menyokong Israel. Namun, lain pula ceritanya dengan Johan As’ari.

Menerusi laman Instagramnya, pelakon muda itu dilihat telah memuat naik sekeping foto seakan-akan mempersoalkan kewajaran rakyat Malaysia untuk memboikot McD.

  


Bagaimanapun, pendapat peribadi yang diutarakan itu telah mengundang perdebatan di kalangan followers Instagram Johan sendiri. Ada yang dilihat tidak menyenangi buah fikiran Johan As’ari dan menganggap bahawa pelakon itu bersikap tidak sensitif terhadap kemelut yang melanda Israel-Palestin.



Antara komen followers yang tidak bersetuju dengan pendapat Johan As’ari.


Hurm..bagaimana dengan pendapat anda semua pula? Setuju atau tidak dengan kata-kata Johan? Apapun, yang penting kita sama-sama mendoakan agar krisis itu bakal berakhir tidak lama lagi.

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com