Peminat Sebarkan Gambar Isteri Awie Cedera Ditumbuk

Sunday, June 29, 2014 by
Inilah gambar wajah wanita yang didakwa isteri Awie, yang tersebar di internet.   
 

Beberapa minggu lalu, timbul dakwaan mengenai seorang penyanyi rock juga pelakon bertindak memukul isterinya di sebuah bank di Ampang sehingga menimbulkan kekecohan.

Kemudian ada pula sumber yang mendakwa artis yang dimaksudkan adalah vokalis kumpulan Wings iaitu Awie. Namun, beberapa minggu lepas, Awie ada menafikan kejadian tersebut dan meminta pihak yang menuduhnya itu mengemukakan bukti.

Baru-baru ini, ada pihak yang mula menyebarkan foto seorang wanita cedera dimuka akibat dipukul dan dipercayai wanita tersebut adalah isteri Awie, Rozana Misbun.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, foto tersebut mula tersebar melalui aplikasi WhatsApps, tetapi kini ia sudah pun mula tersebar di Internet dan telah meraih perhatian ramai.

Kalau diteliti betul-betul foto tersebut, jelas ia menunjukkan wanita yang wajahnya iras isteri Awie ini, teruk dipukul.

Namun setakat ini dakwaan tersebut masih tidak dapat dibuktikan kesahihannya.

  


Awie disiasat polis selepas isterinya, Rozana Misbun membuat laporan dia dicederakan suaminya baru-baru ini.


Sementara itu polis mengesahkan penyanyi rock terkenal, Awie atau nama sebenarnya Azhar Othman, 45, sedang disiasat atas dakwaan sengaja mencederakan isteri sendiri.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Datuk Mohd. Adnan Abdullah berkata, penyanyi dan juga pelakon yang terkenal menerusi filem Zombie Kampung Pisang itu ditahan sebelum kenyataannya diambil untuk siasatan.

“Awie kemudian dibebaskan dengan ikat jamin, dia kini disiasat kerana disyaki dengan sengaja mendatangkan cedera kepada isterinya,” kata lagi.


0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com