Skirt Jennifer Lawrence Terlucut Ketika Terima Trofi

Tuesday, January 29, 2013 by


Malam anugerah Screen Actors Guild (SAG) 2013 yang berlangsung di Los Angelas, Ahad lalu meninggalkan kenangan paling manis dan mungkin memalukan bagi aktres muda ini.

Sewaktu namanya diumum sebagai pemenang bagi kategori "Outstanding Performance", bukan saja Jennifer Lawrence aka J-Lawrence yang teruja. Bahkan ramai yang gembira mendengarnya. Tapi tak sampai beberapa saat ramai yang menarik panjang sebaik saja menyaksikan satu insiden yang tak di duga.

Anggun mengayakan gaun labuh Christian Dior berona biru gelap, malangnya sewaktu trofi hampir dalam genggaman, skirt pelakon berusia 22 tahun itu terluncut! {saksikan video dibawah}

Ada yang kata itu adalah drama sengaja dibuat J-Lawrence memandang sebelum ini dia pernah menarik perhatian ramai apabila melaungkan, "Saya kalahkan Meryl" - sewaktu menang di Anugerah Golden Globe yang lalu.

Bagaimanapun timbul spekulasi, adegan itu terjadi kerana sewaktu berjalan menuju ke pentas J-Lawrence sempat memeluk beberapa individu lalu gaunnya dikatakan tersangkut pada kaki kerusi. Pelakon Marion Cotillard dan Nicole Kidman antara individu yang duduk berhampiran J-Lawrence dan mereka menyaksikan sendiri insiden memalukan itu.

Ketika selangkah menaiki tangga, gaunnya (bahagian bawah) masih berada dalam keadaan baik. Entah macam mana tiba-tiba gaun itu tertanggal.

Apapun, insiden tersebut langsung tidak membantutkan mood gembira J-Lawrence. Malah dia yang menerima yang trofi tersebut menerusi filem Silver Linings Playbook telah memberikan ucapan cukup impresif dan menyentuh perasaan ramai ketika berterima kasih kepada semua yang menyokong kerjayanya.


Saksikan video yang meninggalkan kenangan paling manis dan mungkin memalukan bagi aktres muda ini.


- mD

0 comments:

Post a Comment

<> Sila tinggalkan komen dan pendapat anda.TQ

<> Untuk sebarang pertanyaan,cadangan,kritikan,perkongsian berita artis dan pengiklanan.sila email ke: gosipsensasi@yahoo.com